niedziela, 16 czerwca 2013

Temat tygodnia: Pojazdy cz. II

Kontynuujemy temat pojazdów. Doszło nam kilka nowych aktywności.

Co robiłyśmy:
- przygotowałam więcej kart do lekcji trójstopniowych (dostępne tu), ponieważ okazało się, że Zosia pod koniec tygodnia bezbłędnie pokazywała wszystkie, które jej do tej pory zrobiłam.
- zabawa skarbonką (DIY tu) i wrzucanie nakrętek do bańki


- układanie puzzli. Obrazki nakleiłam na karton i pocięłam na kilka części (wszystkie pomoce do druku tu)
 

- literkowy pociąg


- pociąg do nauki kolorów. Zrobiłąm go z kartonu, obkleiłam kolorowym papierem i związałam wagoniki sznurkiem. Zosi zadaniem było przyklejenie kółek (zalaminowane, przyklejane na taśmę dwustronną). Okazało się, że większą frajdę sprawia jej ich odczepianie. Po dwóch dniach można je było znaleźć w całym mieszkaniu.


- wyklejanie sygnalizacji świetlnej kolorowym papierem. Narysowałąm trzy koła, nakleiłam taśmę dwustronną i dałam Zosi kolorowy papier do wyklejania.
- chciałam pobawić się z Zosią balonem, ale niestety na jego widok uciekała w popłochu
- wycieczka rowerowa z Tatą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz