wtorek, 21 stycznia 2014

DIY: Drewniane memo

Pokażę Wam jak w bardzo szybki i prosty sposób zrobiłam Zosi drewniane memo.

Do wykonania memo wykorzystałam jedynie drewniane klocki i komplet naklejek. Potrzebowałam klocków w konkretnym rozmiarze, dlatego poprosiłam naszego domowego stolarza, Tatę, żeby mi je odpowiednio przyciął. Wyrównałam brzegi papierem ściernym, nakleiłam naklejki i memo było gotowe do zabawy. Zosi bardzo się podoba. Na razie bawi się w dobieranie obrazków parami. Niedługo spróbuję wprowadzić ją w "zawiłe" tajniki tradycyjnej wersji memo.

Do memo możecie wykorzystać naklejki o dowolnej tematyce i wielkości. Musicie tylko odpowiednio dobrać wielkość klocków. Ja skorzystałam z naklejek, które dostawaliśmy przy robieniu zakupów w naszym sklepie. Za każde wydane 20CHF dawali 5 kolekcjonerskich naklejek Disneya. Promocja trwała prawie dwa miesiące, więc uzbierała nam się niemała kolekcja. Część wkleiliśmy do albumu, a reszta leży i czeka, aż wymyślę dla nich zastosowanie.


2 komentarze:

  1. śliczne memo małym kosztem brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Piękne memo. Jestem wielką fanką drewnianych (i nie tylko) ręcznie robionych zabawek. Cudeńko po prostu, no!

    OdpowiedzUsuń